dijous, 22 de gener del 2009

Una bona oportunitat

Estic veient que lo bó de disposar de dos blocs, és que el que t'oblides de dir en un ho comentes en l'altre! xD

Avui he aconseguit després d'un petita odissea entre diferents quioscs fer-me amb l'exemplar d'oferta de la biblioteca de Clàssics de la Bernat Metge: Les dones de Traquis i Antígona de Sòfocles per només 3€!!! Impressionant! L'edició és preciosa, en un costat la part en grec clàssic, a l'altra en català... fa babejar! ^^ A més a més, traduïda per alguns autors de luxe com en Carles Riba!

Si us agrada el món clàssic us la recomano al 100%! ;P I sense cobrar comissió per fer-ne publicitat! :D

També he descobert en un altre bloc, Els dies de Dèdal, que no es quedaran només aquí, es veu que les coses no deurien anar bé a nivell de vendes, i no m'estranya, la col.lecció Bernat Metge estava a uns preus pels núvols i molts cops difícil de localitzar, per això es veu que volen treure'ls-hi la pols i també en treuran en edició de butxaca i també els actualitzaran i els hi trauran tot el munt de notes extres, deixant-ne només les imprescindibles per comprendre el text. Vaja, tota una posada en marxa al dia d'avui. Per postres, en un altre bloc, en el mateix dia descobreixo que també han fet un pacte de col.laboració l'Institut Cambó (que és la propietària de la col.lecció) i Google per trobar disponible els exemplars de la col.lecció en edició digital! Si voleu podeu llegir la notícia aquí.

M'he quedat bocabadada, amb lo que m'agraden tots aquests autors! És com un regalàs poder-hi accedir d'aquesta manera i poder-ne gaudir a casa i tot! :)))

Tot i així... hi ha una cosa que no m'acaba de fer el pes, em faré pesada, però no ho suporto... la rugositat de les tapes... uix, és com allò de sentir les ungles esgarrapant una pissarra o una forquilla ratllant un plat... desagradable, molt desagradable, una col.lecció tant exquisida que utilitza tapes dures que ajuden a conservar millor el llibre però utilitzant aquella maleïda rugositat en les cobertes... ¬¬ sí, ho havia de dir, m'havia de desfogar! xD



---> Imatge extreta d'aquí.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada